Corvinus
Corvinus

A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment

Horváth, Dóra (2019) A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 65-74. . ISBN 978-963-503-798-8

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
371kB

Abstract

A 90-es évek menedzsmentelméleti fogalmai hogyan járulhatnak hozzá a ma vezetőjének gondolkodásához és szervezetének értelmezéséhez? Képes lehet-e egy vezető szervezetét – ami lehet egy globális vállalat, vagy egy spontán létrejött közös érdeklődés alapján működő csoport – külső szemlélőként tekinteni és értékelni? E perspektívaváltásban ma is segítségünkre lehetnek menedzsmentben is értelmezhető metaforák. A metafora alkalmazásakor az adott kérdésről egy másik, jobban megértett jelenség, fogalom ismeretében gondolkodunk, segítségével új perspektívából, akár külső szemlélőként tekinthetjük a szervezetet, melyért felelősek vagyunk. (...)

Item Type:Book Section
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5137
Deposited By: Veronika Vitéz
Deposited On:24 Mar 2020 12:30
Last Modified:24 Mar 2020 12:30

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics