Corvinus
Corvinus

Miért a Netscape?

Bőgel, György (1999) Miért a Netscape? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (9). pp. 17-28.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB

Abstract

Az alábbi cikk az informatikai világ legsikeresebb cégeivel foglalkozó sorozat harmadik darabja a Microsoftról [3] és az Intelről [4] szóló tanulmányok után. Áttekinti a Netscape történetét, jövőképét, stratégiáit és taktikáit, belső vállalatszervezési módszereit, elemzi a Microsofttal folytatott küzdelmét. Összefoglalja az America Online-nal való összeolvadás és a Sunnal való szövetkezés okait és várható következményeit. A cikksorozat következő darabja a Dell Computer Corporation bemutatására vállalkozik.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, információs ipar, szoftverpiac, vállalati stratégia
Subjects:Information economy
Computer science
Management, business policy, business strategy
ID Code:5146
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:24 Mar 2020 15:13
Last Modified:24 Mar 2020 15:13

Repository Staff Only: item control page