Corvinus
Corvinus

Környezetvédelem és marketing az ezredforduló előtt

Németh, Patrícia (1999) Környezetvédelem és marketing az ezredforduló előtt. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (10). pp. 20-35.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB

Abstract

Az emberiség jövőjének minősége szempontjából meghatározó a természeti környezet állapota. Ezért az elmúlt évtizedekben a környezetvédelem kérdései egyre nagyobb hangsúlyt kaptak a gazdasági életben is. A negatív tendenciák megállítása, a pozitív irányú változás a vállalatok környezetvédelemmel kapcsolatos m agatartásában a sikeres piaci cselekvés alapját jelentő marketing szerves elemeként valósulhat meg.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:környezetvédelem, Magyarország, marketing, vállalati stratégia
Subjects:Environmental economics
Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5155
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:25 Mar 2020 09:25
Last Modified:25 Mar 2020 09:25

Repository Staff Only: item control page