Corvinus
Corvinus

Egy gyártmányfejlesztési algoritmus kettős integrálása

Hoványi, Gábor (1999) Egy gyártmányfejlesztési algoritmus kettős integrálása. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (11). pp. 12-21.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

A gyártmányfejlesztésnek ma kiszemelt piacra, piaci rétegre vagy résre kell irányulnia. Ebben a marketing szerepe nem korlátozható a piaci igények közvetítésére, vagy a piaci lehetőségek és korlátok előrejelzésére, hanem a gyártmányfejlesztés minden lépését egybe kell vetni a kapcsolódó marketing- és más tennivalókkal. Emellett a gyártmánytervezést mind horizontálisan (a kapcsolódó funkcionális szervezetekhez), mind vertikálisan (az időbeli haladást számba véve) integrálni kell a vállalat tevékenységébe. A szerző tanulmánya a fentieket egy meg nem nevezett hazai nagyvállalat példáján mutatja be.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketing, piacpolitika, termékfejlesztés, vállalati politika
Subjects:Knowledge economy, innovation
Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5163
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:25 Mar 2020 11:01
Last Modified:25 Mar 2020 11:01

Repository Staff Only: item control page