Corvinus
Corvinus

Mesterséges intelligencia az üzleti világban: Marketingakciók hatékonyságának elemzése statisztikai és Data Mining módszerekkel

Benedek, Gábor (1999) Mesterséges intelligencia az üzleti világban: Marketingakciók hatékonyságának elemzése statisztikai és Data Mining módszerekkel. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (11). pp. 33-36.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

A cikk egy gyakorlati probléma segítségével kívánja bevezetni az olvasót a Data Mining módszertan alkalmazási lehetőségeibe. Az elemzést a dolgozat szerzői készítették és mutatták be a Clementine Users Group Conference 1999 alkalmából. Az elemzéshez használt adatbázis szintetikus, és a szemléltetés kedvéért megfelelően egyszerűsített.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:hatékonyság, marketing, mesterséges intelligencia, mérési módszerek, reklám, statisztikai módszer
Subjects:Knowledge economy, innovation
Marketing
ID Code:5165
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:25 Mar 2020 11:38
Last Modified:25 Mar 2020 11:38

Repository Staff Only: item control page