Corvinus
Corvinus

Miért a Microsoft?

Bőgel, György (1998) Miért a Microsoft? Vezetéstudomány, 29 (4). pp. 41-49.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

Miközben az informatikai piacon számtalan vállalat nyüzsög, néhány cég messze kiemelkedik a többi közül, és egyre nagyobb részesedésre tesz szert. A cikk ez utóbbiak egyikével, a Microsofttal foglalkozik, azt firtatva - elsősorban a vezetési, szervezeti és stratégiai tényezőket véve górcső alá -, hogy Bill Gates cége minek köszönheti rendkívül gyors növekedését és domináns szerepét. A szerző a tanulmányt a modern multimédia-piac óriásairól szóló cikksorozata első darabjának szánja.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, multimédia, számítógépipar, vállalati filozófia, vállalati stratégia
Subjects:Information economy
Management, business policy, business strategy
ID Code:5218
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:31 Mar 2020 09:29
Last Modified:31 Mar 2020 09:29

Repository Staff Only: item control page