Corvinus
Corvinus

A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé

Kenesei, Zsófia (1998) A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 1-11.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB

Abstract

A hagyományos eladó-vevő viszony a tranzakcióközpontú szemléletről olyan irányba látszik elmozdulni, ahol a felek partnerré válnak, és a kölcsönös hasznok reményében szoros együttműködést alakítanak ki egymás között. A cikk elméleti összefoglalót ad e változásokról, kiemelve a hosszú távú, kétoldalú kapcsolatok szerepét a vertikális marketingcsatornákban. Egyúttal hiánypótló szerepet is betölt, hiszen a fogyasztási cikkek marketingje mellett ma igen kevés szó esik a szervezetek közötti vásárlások során alkalmazható marketingeszközökről.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketing, értékesítés
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
ID Code:5220
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:31 Mar 2020 10:04
Last Modified:31 Mar 2020 10:04

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics