Corvinus
Corvinus

Javaslatok és elgondolások a borsodi vállalatok arculattervezésével kapcsolatban

Csordás, Tamás (1998) Javaslatok és elgondolások a borsodi vállalatok arculattervezésével kapcsolatban. Vezetéstudomány, 29 (10). pp. 37-40.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

Az arculat mint vállalati kommunikációs tényező jellemzése után a szerző a Borsod megyében tevékenykedő vállalatok arculatkialakításával, arculatváltásával kapcsolatban vet fel elgondolásokat, kiindulva a származási iparág és régió vállalatiösszkép-alakító voltából. Külön figyelmet szentel a kommunikációs és humán tényezőknek, illetve a vállalati résztevékenységek befolyásának a teljes vállalati imázsra, majd a borsod megyei vállalatok arculati stratégiájára vonatkozóan vet fel és kísérel megválaszolni néhány kérdést.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:image, regionális gazdaság, vállalati tervezés
Subjects:Marketing
Regional economy
Management, business policy, business strategy
ID Code:5264
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:01 Apr 2020 13:57
Last Modified:01 Apr 2020 13:57

Repository Staff Only: item control page