Corvinus
Corvinus

A szolgáltatásminősítés mérése - elmélet és gyakorlat

Kenesei, Zsófia and Szántó, Szilvia (1998) A szolgáltatásminősítés mérése - elmélet és gyakorlat. Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 8-18.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

A szolgáltatások minőségének mérése a szolgáltatások sajátos tulajdonságai miatt meglehetősen nehéz feladat. A tanulmány szerzői arra vállalkoznak, hogy bemutassák a minőségmérés lehetőségeit. Külön is foglalkoznak a többtényezős módszerekkel, közülük az egyik legismertebbel, a SERVQUAL modellel. A cikk ezen eszköznek a magyar bankszektorban történő alkalmazására is kitér.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:bankrendszer, faktoranalízis, minőségellenőrzés, szolgáltatás
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
Service management
ID Code:5280
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:02 Apr 2020 11:53
Last Modified:02 Apr 2020 11:53

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics