Corvinus
Corvinus

A magyarországi üzleti és vásárlói klubrendszerek és többdimenziós menedzsment vetületeik

Csegény, Zoltán (1997) A magyarországi üzleti és vásárlói klubrendszerek és többdimenziós menedzsment vetületeik. Vezetéstudomány, 28 (3). pp. 42-50.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

A tanulmány célja az üzleti és vásárlói klub fogalmának az értelmezése, illetve a klubok valamilyen csoportosítása, rendszerbe sorolása. A szerző továbbá annak megállapítására törekszik, hogy ezek a klubok alkalmazhatóak-e a menedzsment (vezetés) egy sajátos eszközeként, és ha igen: hol és hogyan.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:klubok, Magyarország, menedzsment
Subjects:Management, business policy, business strategy
ID Code:5309
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:03 Apr 2020 09:06
Last Modified:03 Apr 2020 09:06

Repository Staff Only: item control page