Benedek, Tamás (1997) Vezetési dilemmák középvállalatoknál. Vezetéstudomány, 28 (5). pp. 56-59.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Abstract
A középvállalatoknál felszínre jutó vezetési dilemmákat a cikk négy csoportba foglalja: piacismereti, termékfejlesztési, az értékesítési csatorna megvásárlásával kapcsolatos, valamint belső szervezeti és munkarend-módosítási dilemma. A problémák nem megfelelő kezelését a szerző a középvállalatok életben maradását is érintő veszélyként érzékelteti.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | középvállalat, piaci elemzés, termékpolitika, vállalati vezetés, értékesítés |
| Subjects: | Management, business policy, business strategy |
| ID Code: | 5347 |
| Deposited By: | Beáta Vasvár |
| Deposited On: | 07 Apr 2020 11:29 |
| Last Modified: | 07 Apr 2020 11:29 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics