Corvinus
Corvinus

A privatizáció hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére

Berács, József and Agárdi, Irma and Kolos, Krisztina (1997) A privatizáció hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 10-21.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

A magyar vállalatok marketingtevékenysége és az azt körülvevő gazdasági környezet különböző szemszögből vizsgálható. A kilencvenes években a legmaradandóbb és leginkább mélyreható változás a tulajdonviszonyok területén következett be, amely a piacgazdaság kialakulásának egyik meghatározó jellemzője. A tanulmány megkísérli felvázolni, hogy mennyire helytálló az a hipotézis, miszerint a privatizált vállalatok marketingtevékenysége fejlettebb, mint a korábbi állami vállalatoké volt. A szerzők a marketingeszközök mellett a marketingstratégiában és a stratégiai célokban bekövetkezett változások hatásait is elemzik.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketingstratégia, privatizálás, vállalatok
Subjects:Economic policy
Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5387
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:08 Apr 2020 17:08
Last Modified:08 Apr 2020 17:08

Repository Staff Only: item control page