Corvinus
Corvinus

Az új és az "új" termékek piaci tervezése és azok fogyasztása

Törőcsik, Mária (1997) Az új és az "új" termékek piaci tervezése és azok fogyasztása. Vezetéstudomány, 28 (12). pp. 42-46.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

A mai, döntően telített piacok kötelezővé teszik, hogy minden új (és "új") termék kifejlesztése és piaci bevezetése gondosan elő legyen készítve. A szerző tanulmánya ennek mikéntjét és módozatait elemzi, gondolatmenetében újszerű fogalmakat is (fel)használva.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztási szerkezet, marketing, piacszerkezet, terméktervezés
Subjects:Marketing
ID Code:5399
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:09 Apr 2020 08:21
Last Modified:09 Apr 2020 08:21

Repository Staff Only: item control page