Corvinus
Corvinus

A marketingszolgáltatások helyzete

Ványai, Judit (1996) A marketingszolgáltatások helyzete. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 21-28.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A kelet-európai biztos és igénytelen piacok elvesztése, a nyugat-európai piac kemény feltételeinek való megfelelés kényszere, a belföldi piac importliberalizáció és restrikció miatti beszűkülése, a termelési szerkezet elavultsága és az alacsony termelékenység miatti verseny- hátrány, valamint a piaci szereplők számának növekedése sürgetővé teszi a marketingszolgáltatások színvonalának javítását és bővítését. A gazdaság és az ipar szektorális átalakulása, a szolgáltatási szektor részarányának növekedése is a termékek marketingigényességének fokozódásával jár. A tanulmány a fenti gondolatok kifejtésének igényével született.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketing, szolgáltatás
Subjects:Marketing
Service management
ID Code:5416
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:14 Apr 2020 11:49
Last Modified:14 Apr 2020 11:49

Repository Staff Only: item control page