Corvinus
Corvinus

Reengineering

Bőgel, György (1996) Reengineering. Vezetéstudomány, 27 (3). pp. 49-57.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A reengineering az üzleti folyamatok ügyfélcentrikus, az alapoktól induló újragondolása, gyökeres átalakítása olyan teljesítménymutatók érdemi megjavítása érdekében mint költségek, minőség, kiszolgálás, átfutási idők. Sikeres alkalmazói között megtalálható a Hewlett-Packard, a Johnson & Johnson, a PepsiCo, a Chrysler, a Ford, és egy sor más vállalat ötven főtől a százezres nagyságrendig. A reengineeringre fordított kiadások a prognózisok szerint évi húsz %-kal fognak növekedni. A cikk a módszer alapelveiről és fontosabb fogásairól szól, részletesen tárgyalja az alkalmazásával kapcsolatos vezetői feladatokat, külön kitérve a humánpolitikai vonatkozásokra.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, szervezetelmélet, vezetéstudomány
Subjects:Management, business policy, business strategy
ID Code:5425
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:14 Apr 2020 13:36
Last Modified:14 Apr 2020 13:36

Repository Staff Only: item control page