Corvinus
Corvinus

Mérnökök és marketingesek együttműködése a termékfejlesztésben

Pataki, Béla (1996) Mérnökök és marketingesek együttműködése a termékfejlesztésben. Vezetéstudomány, 27 (4). pp. 17-21.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Abstract

A tanulmány az üzleti és műszaki szakemberek együttműködésének egyik fontos területével, az új termékek kifejlesztésével foglalkozik. Bemutatja a fejlett piacgazdaságok vállalatainak egyértelműen kedvezőtlen tapasztalatait az olyan termékfejlesztések esetében, ahol akár a fejlesztő- mérnökök, akár a marketingesek egyoldalúan ráerőltetik saját elképzelésüket a másik félre. Felvázolja a gyakorlatban sikeresnek bizonyult „kettős hajtású“ termékfejlesztést, amely egyformán nyitott mind a marketingesek, mind a fejlesztőmérnökök kezdeményezései iránt és amelynek használata különösen indokolt volna hazánkban is.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketing, mérnökök, műszaki fejlesztés, termékfejlesztés, termékpolitika
Subjects:Knowledge economy, innovation
Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5429
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:15 Apr 2020 08:15
Last Modified:15 Apr 2020 08:15

Repository Staff Only: item control page