Kunsági, Andrea and Mitró, Katalin (1996) Holtomiglan - holtodiglan: Relationship marketing. Vezetéstudomány, 27 (5). pp. 43-51.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
Cikkükben a szerzők a piacok világméretű változási tendenciáihoz való alkalmazkodás egy lehetséges útjával, a kapcsolati marketinggel foglalkoznak. A téma átfogó irodalomkutatását és kimerítő összefoglalását mellőzve csupán a feldolgozott irodalmak összevetésére, egyfajta konklúzió kialakítására és saját észrevételeik megtételére törekedtek.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | marketing |
| Subjects: | Marketing |
| ID Code: | 5440 |
| Deposited By: | Beáta Vasvár |
| Deposited On: | 15 Apr 2020 10:28 |
| Last Modified: | 15 Apr 2020 10:28 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics