Corvinus
Corvinus

Holtomiglan - holtodiglan: Relationship marketing

Kunsági, Andrea and Mitró, Katalin (1996) Holtomiglan - holtodiglan: Relationship marketing. Vezetéstudomány, 27 (5). pp. 43-51.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

Cikkükben a szerzők a piacok világméretű változási tendenciáihoz való alkalmazkodás egy lehetséges útjával, a kapcsolati marketinggel foglalkoznak. A téma átfogó irodalomkutatását és kimerítő összefoglalását mellőzve csupán a feldolgozott irodalmak összevetésére, egyfajta konklúzió kialakítására és saját észrevételeik megtételére törekedtek.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketing
Subjects:Marketing
ID Code:5440
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:15 Apr 2020 10:28
Last Modified:15 Apr 2020 10:28

Repository Staff Only: item control page