Corvinus
Corvinus

Nemzetközi piaci lehetőségek: Kis- és középméretű vállalatok informálódása - Az INTERSTRATOS-felmérés eredményeiből

Borgulya Istvánné Vető, Ágnes (1996) Nemzetközi piaci lehetőségek: Kis- és középméretű vállalatok informálódása - Az INTERSTRATOS-felmérés eredményeiből. Vezetéstudomány, 27 (7-8). pp. 73-79.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Abstract

A kis- és középméretű vállalatok száma az elmúlt hat-hét évben ugrásszerűen megnőtt Magyarországon, s ma esélyük van arra, hogy a gazdaság igazán jelentős tényezőivé váljanak. Az elvesztett piacok helyett újak felé törekvés, az EU-hoz csatlakozás, az erre felkészülés ezeket a vállalkozásokat sem hagyja érintetlenül. Az INTERSTRATOS-felmérés azt vizsgálja, hogy hogyan érinti a kis- és középméretű vállalatok stratégiáját a nemzetközi orientálódás. A felmérés sok szemszögből értékelhető eredményeiből képet kapunk arról is, hogy hogyan szerzik ma be információjukat a vizsgált vállalatok. É tanulmány ezt az aspektust emeli ki a vizsgálat szélesebb spektrumú eredményeiből.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:információ, vállalat, vállalati kultúra, vállalati stratégia
Subjects:Information economy
Management, business policy, business strategy
ID Code:5467
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:16 Apr 2020 07:25
Last Modified:16 Apr 2020 07:25

Repository Staff Only: item control page