Corvinus
Corvinus

Aggregált termelési és marketingstratégia kialakítása

Szentmikósi, Miklós (1996) Aggregált termelési és marketingstratégia kialakítása. Vezetéstudomány, 27 (12). pp. 56-62.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Abstract

A szerző PhD dolgozata alapján készült tanulmány olyan matematikai modell bemutatására tesz kísérletet, amelynek segítségével egyidejűleg hozhatók döntések a vállalat termelési és marketingstratégiájáról. A modell lényeges vonása, hogy a keresletet nem külső adottságként kezeli, hanem marketingeszközökkel befolyásolt/befolyásolható változónak tekinti.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketingstratégia, matematikai modellek, termelés
Subjects:Marketing
Mathematics, Econometrics
ID Code:5532
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:17 Apr 2020 09:27
Last Modified:17 Apr 2020 09:27

Repository Staff Only: item control page