Corvinus
Corvinus

Hogyan láttassuk termékünket a fogyasztóval?

Kunsági, Andrea (1995) Hogyan láttassuk termékünket a fogyasztóval? Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 32-36.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

A tanulmány az információfeldolgozással és a szerzett tapasztalata nyomán arra valamilyen vásárlási viselkedéssel reagáló fogyasztóval foglalkozik. Miért veszi meg az egyik terméket és miért nem veszi meg a másikat? Milyen információk fontosak a számára és egyáltalán milyen információk jutnak el hozzá? A szakirodalom általában az észlelés folyamatának fogyasztói magatartásban betöltött szerepével foglalkozik, míg ez a cikk az információfeldolgozás egészét vizsgálat tárgyává téve tágabban szemléli a fogyasztói percepciót.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztói magatartás, információellátás, marketing
Subjects:Marketing
ID Code:5569
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 09:01
Last Modified:21 Apr 2020 09:01

Repository Staff Only: item control page