Corvinus
Corvinus

A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei

Eibel, Katalin, Bauer, András and Berács, József (1995) A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 45-53.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

A szerzők tanulmányukban arra keresnek választ, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok stratégiai helyzetében bekövetkezett változások milyen irány felé terelik külpiaci munkájukat. Az empirikus kutatásokra támaszkodó felmérés a fejlődés lehetséges útját németországi analógiákban látja és kívánja láttatni.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kisvállalat, külgazdasági kapcsolatok, Magyarország, Német Szövetségi Köztársaság, piacra lépés, összehasonlító elemzés
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:International economics
Management, business policy, business strategy
ID Code:5571
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 09:22
Last Modified:21 Apr 2020 09:22

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics