Corvinus
Corvinus

Az előre meneküléstől a tudatos felismerésig: Egy textilruházati ipari vállalat fejlődésének tanulságai

Molnár, Dezső (1995) Az előre meneküléstől a tudatos felismerésig: Egy textilruházati ipari vállalat fejlődésének tanulságai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 54-60.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

A szerző esettanulmányként mutatja be a hazai divatipari vállalatok egykoron vezető cégének a piac kényszerítő hatására megvalósult tudati és cselekvőtevékenységbeli átalakulását. Ismerteti, hogy miként, milyen eszközökkel, spontán és tudatos útkereséssel, nem kevés kudarc árán sikerült a termelésközpontú gazdálkodást fokozatosan átállítani a fogyasztói igények kielégítésére törekvő üzletvitelre. Lényegében a marketingrendszerű gondolkodás, vállalati szervezet és menedzsment fejlődését írja le a vállalat szemszögéből kifejtve, valamint azt, hogy mindezek tapasztalata miként volt hasznosítható az egyetemi oktatásban.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, marketing, piacpolitika, textilruházati ipar, vállalati stratégia
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5572
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 11:03
Last Modified:21 Apr 2020 11:03

Repository Staff Only: item control page