Corvinus
Corvinus

A könyvhöz, az olvasáshoz kapcsolódó szokásaink néhány kevéssé ismert részlete

Molnár, László (1995) A könyvhöz, az olvasáshoz kapcsolódó szokásaink néhány kevéssé ismert részlete. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 67-73.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Abstract

A kilencvenes években kibontakozó politikai, gazdasági és társadalmi változások nem kedveztek a könyvpiac szereplőinek. A kereslet és a kínálat oldalán állók konfliktusok sorozatán keresztül élték meg a monopóliumok felbomlását, az elosztási rendszer átalakulását, sőt átlényegülését. E rövid cikk azt kívánja illusztrálni, hogy mily kevéssé ismert szokáskultúránk jó néhány területe, továbbá azt kívánja bizonyítani, hogy szegmentációs technikákkal miképpen lehet a marketingdöntések kockázatát csökkenteni.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kultúra, marketingstratégia, piacszegmentáció
Subjects:Culture, sport
Marketing
ID Code:5574
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 11:17
Last Modified:21 Apr 2020 11:17

Repository Staff Only: item control page