Corvinus
Corvinus

Menedzserek két tűz között: Marketing és etika

Radácsi, László (1995) Menedzserek két tűz között: Marketing és etika. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 42-46.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

Tanulmányában a szerző amellett sorakoztat fel érveket, hogy sem a piaci mechanizmus, sem a jog nem jelentenek elégséges biztosítékot a modern vállalat társadalmilag felelős és üzletileg is hatékony működésére. Bemutat néhány olyan - menedzserek által igénybe vehető - módszert és általános vezetési elvet, melyek a vállalatok „etikai klímájának“ javítását szolgálhatják. Közülük is kiemeli az elvek és értékek kommunikálásának szükségességét mint az etikus vállalati légkör és a felelős vállalati magatartás alapját.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:etika, gazdasági magatartás, marketing
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5612
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:22 Apr 2020 12:28
Last Modified:22 Apr 2020 12:28

Repository Staff Only: item control page