Kasahara, Kiyoshi (1995) Japán autógyár Indiában: A Maruti Suzuki és a technológiaátadás. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 30-34.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
Mivel a japán autógyártók számára a túltermelés jelenti a legnagyobb gondot, a külföldi piacokon való direkt megjelenés, a külországokban való gyártás és értékesítés létfontosságú számukra. A szerző mondanivalójának hangsúlyait az indiai Suzuki-vállalkozás, a minőségellenőrzés problematikája, valamint a tudás(know-how)felhalmozás és -eltitkolás jelensége képezik.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, gépkocsiipar, India, Japán, minőségbiztosítás, technológiatranszfer |
| Subjects: | Knowledge economy, innovation Industry Management, business policy, business strategy |
| ID Code: | 5617 |
| Deposited By: | Beáta Vasvár |
| Deposited On: | 23 Apr 2020 08:25 |
| Last Modified: | 23 Apr 2020 08:25 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics