Corvinus
Corvinus

A vállalati kultúra mint sikertényező

Asp, Erkki and Ahsanullah, Abul (1995) A vállalati kultúra mint sikertényező. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 42-49.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A cikk a vállalati kultúra jellemzését, jelentésének tisztázását, a jelenség eddigi vizsgálati módszereinek ismertetését, valamint a vállalat tevékenységében és sikerességében játszott szerepének meghatározását tűzte ki célul. Külön figyelmet fordít azokra a stratégiákra, amelyeknek a segítségével a vállalat új és változó helyzetben igyekszik sikert elérni. A vállalati kultúra azért került a középpontba, mert a helyzetnek megfelelő stratégia megválasztása függ tőle.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:gazdasági magatartás, szervezeti kultúra, vállalati stratégia
Subjects:Management, business policy, business strategy
ID Code:5619
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:23 Apr 2020 08:59
Last Modified:23 Apr 2020 08:59

Repository Staff Only: item control page