Corvinus
Corvinus

A kis- és középvállalatok növekedési kihívásai

Vecsenyi, János (2011) A kis- és középvállalatok növekedési kihívásai. Harvard Business Review (magyar kiadás), 13 (1). pp. 32-41.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
778kB

Postprint verzió

Abstract

Hol vannak az új magyar világcégek? Kik állnak a mai magyar vállalkozás élvonalában? Graphisoft, Kürt, IND, 77 elektronika, Wizzair, NavNgo, Geometria, Profession.hu, Sziget fesztivál, Alexandra, Bookline, Masterplast, Fornetti, Develor és persze még sokan mások a nulláról indulók közül. Van köztük szegmensében piacvezető, regionális szereplő, világpiaci játékos és a megújuló nagyvállalatok közül a regionális bajnoknak számító OTP és a MOL. Nincs köztük Google, Amazon, Lenovo, Samsung, SAP, Ryanair, IKEA, ALDI szintű cég, de még lehet. Legalább is még lehet rá az esély. Mikor? Ha a vállalkozó rendelkezik a kellő ambícióval és felkészültséggel, ha a cégnek világosak a céljai, a megfelelő irányba halad, a cégben kiépültek a szükséges képességek és, ha a környezetben a támogató erők vannak túlsúlyban. (...)

Item Type:Article
Subjects:Economic development
Business economics
ID Code:6366
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:17 Mar 2021 14:06
Last Modified:17 Mar 2021 14:06

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics