Corvinus
Corvinus

Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?

Mester, Csaba (2006) Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (ksz1). pp. 87-97. DOI http://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.ksz.08

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
110kB

Abstract

A cikk célja, hogy megfogalmazza, mi is az a CRM, milyen elvárásokat támaszthatnak a vállalati vezetők egy ügyfélkapcsolati rendszerrel kapcsolatban, hol van a helye a vállalati stratégiában és hogyan lehet a vállalati hatékonyságnövelés eszközévé tenni. A tanulmány szerzője bemutatja a CRM kialakulását, a modern értelemben vett CRM fellelhető megközelítéseinek strukturált vizsgálatát és egy komplex definíciót fogalmaz meg. Részletesen taglalja a CRM céljait és a CRM-megoldásokkal kapcsolatos elvárásokat, melyekből a végén talán képet alkothatunk arról, miért is tekinthető az ügyfélkapcsolatok kezelése a versenyképesség fontos tényezőjének. Ezen túl bemutat egy, a magyar vállalatok körében zajló CRM-kutatást, mely hazánk piaci szereplőinek ügyfélszolgálati területen való felkészültségét hívatott megvizsgálni.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:CRM, ügyfélkapcsolat kezelés, CRM megközelítései, CRM céljai, CRM kutatás
Subjects:Marketing
Service management
DOI:http://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.ksz.08
ID Code:6804
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:16 Sep 2021 12:44
Last Modified:16 Sep 2021 12:44

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics