Corvinus
Corvinus

Vezetői dilemmák az értékesítési utak átalakítása során

Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2008) Vezetői dilemmák az értékesítési utak átalakítása során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 31-42. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.03

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Abstract

Az értékesítési utak számának növekedése több iparágban elfogadott tény, s számos vállalat törekszik újabb értékesítési utak megnyitására. Az újabb utak eltérő piaclefedést biztosíthatnak, s jellegük szerint akár tartósabb versenyelőnyt is biztosíthatnak a vállalat számára akár a kényelem, akár az imázs alapján. A magyar pénzügyi termékpiacon is jelentős elmozdulás történt újabb értékesítési utak megnyitása felé, ami különböző dilemmákat vet fel a vezetők számára. A szerzők cikkükben két tényezőt emelnek ki: az on-line üzleti kapcsolat eltérő jellegét, valamint azt, hogy a vezetésnek - különösen az outsourcing esetében - mérlegelnie szükséges az esetleges etikai vagy akár jogi problémák megjelenését is.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:értékesítési csatornák, on-line értékesítés, pénzügyi termékek, biztosítási termékek
Subjects:Finance
DOI:10.14267/VEZTUD.2008.09.03
ID Code:6878
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:30 Sep 2021 13:46
Last Modified:30 Sep 2021 13:48

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics