Corvinus
Corvinus

Online vagy hagyományos tantermi oktatás?: Hallgatói elégedettség kérdőíves felmérése egy rendkívüli oktatási félévről

Kazainé Ónodi, Annamária (2022) Online vagy hagyományos tantermi oktatás?: Hallgatói elégedettség kérdőíves felmérése egy rendkívüli oktatási félévről. Educatio, 30 (3). pp. 508-514. DOI https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.3.10

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
144kB

Official URL: https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.3.10


Abstract

A koronavírus-járvány elleni védekezés, a kényszerű online oktatás egyaránt jelentett óriási kihívást és fejlődésre ösztönző erőt. A Budapesti Corvinus Egyetemen a több mint 500 választ tartalmazó hallgatói kérdőíves felmérésünk bepillantást enged a 2020/2021. év 1. félévének rendkívüli időszakába. A vegyes oktatás bevezetését teljes online oktatás követte. Bemutatjuk, hogy mely tényezők segítettek, hogy a hallgatók oktatással kapcsolatos elégedettsége ne csökkenjen, illetve mi jelentette számukra a legnagyobb kihívást. A felmérésünk jövőre vonatkozó egyik legfontosabb üzenete, hogy a hallgatók több mint 80%-a, ha lehetőség lett volna rá, akkor a hagyományos tantermi szemináriumi oktatási formát választotta volna.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:felsőoktatás, pandémia, online oktatás, hallgatói vélemény
Subjects:Education
Social welfare, insurance, health care
DOI:https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.3.10
ID Code:7237
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:09 Mar 2022 10:50
Last Modified:09 Mar 2022 10:50

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics