Iványi, Tamás
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6878-701X
(2022)
Turisztikai információgyűjtés és élménymegosztás a közösségi média korában.
Turizmus Bulletin, 22
(2).
pp. 46-54.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.5
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
612kB |
Abstract
Szakirodalomban gyakran hivatkozott források bemutatásával a tanulmány arra világít rá, hogy a közösségi média egyre intenzívebb használatának köszönhetően, illetve az utóbbi években az online turisztikai közvetítő, ár- és ajánlat-összehasonlító keresők segítségével, hogyan kapcsolódik össze a turisztikai fogyasztói folyamatban az utazási döntést és az utazást megelőző szakasz az utazást követő szakasszal. A szakirodalom számos modellt ismer a fogyasztói magatartás, illetve a közösségimédia-használat marketing szempontú elemzésére. Az irodalmi áttekintés célja többek között az, hogy ezen modellek turisztikai célú utazásokra való adaptálásának lehetőségeire is rávilágítson, valamint, hogy kiindulópontot nyújtson a turisztikai folyamatokat kutatók és a turizmus területén működő vállalkozások, TDM szervezetek számára az élménymegosztás és a fogyasztók által létrehozott tartalmak jobb megismeréséhez.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | élménymegosztás, információkeresés, közösségi média, online utazási portálok |
| Subjects: | Commerce and tourism |
| DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.5 |
| ID Code: | 7494 |
| Deposited By: | Alexa Horváth |
| Deposited On: | 04 Jul 2022 11:36 |
| Last Modified: | 04 Jul 2022 11:41 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics