Iványi, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6878-701X (2022) Turisztikai információgyűjtés és élménymegosztás a közösségi média korában. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 46-54. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.5
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
612kB |
Abstract
Szakirodalomban gyakran hivatkozott források bemutatásával a tanulmány arra világít rá, hogy a közösségi média egyre intenzívebb használatának köszönhetően, illetve az utóbbi években az online turisztikai közvetítő, ár- és ajánlat-összehasonlító keresők segítségével, hogyan kapcsolódik össze a turisztikai fogyasztói folyamatban az utazási döntést és az utazást megelőző szakasz az utazást követő szakasszal. A szakirodalom számos modellt ismer a fogyasztói magatartás, illetve a közösségimédia-használat marketing szempontú elemzésére. Az irodalmi áttekintés célja többek között az, hogy ezen modellek turisztikai célú utazásokra való adaptálásának lehetőségeire is rávilágítson, valamint, hogy kiindulópontot nyújtson a turisztikai folyamatokat kutatók és a turizmus területén működő vállalkozások, TDM szervezetek számára az élménymegosztás és a fogyasztók által létrehozott tartalmak jobb megismeréséhez.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | élménymegosztás, információkeresés, közösségi média, online utazási portálok |
Subjects: | Commerce and tourism |
DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.5 |
ID Code: | 7494 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 04 Jul 2022 11:36 |
Last Modified: | 04 Jul 2022 11:41 |
Repository Staff Only: item control page