Corvinus
Corvinus

A magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjának új trendjei

Dunai, Tamás and Lengyel, Nikolett Lilla (2019) A magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjának új trendjei. Turizmus Bulletin, 19 (2). pp. 34-46. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n2.4

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n2.4


Abstract

“Pihenni bárhol tud! Nálunk újjászületik!” – szól a Caramell Premium Resort szálloda hívószava, amely a hotel minden megjelenésekor felbukkan, s amely a turisztikai szolgáltató vendégekért való küzdelmének egyik eszköze. De mégis hol, milyen új eszközökön keresztül juttathatók el ezen szlogenek a potenciális látogatókhoz? A tanulmány a magyarországi wellness-szállodák marketingkom­munikációjában megjelenő online eszközök rendszerezésére vállalkozik. A központi vonatkoztatási keret ellenére azonban e technikák használhatósága minden bizonnyal más, akár nem turisztikai jellegű termékekre is kiterjed.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:online marketing, Public Relations, wellness, szálloda, imázs
Subjects:Commerce and tourism
DOI:https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n2.4
ID Code:7928
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:02 Feb 2023 09:13
Last Modified:02 Feb 2023 09:13

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics