Number of items: 12.
Chikán, Attila and Kovács, Erzsébet
(2009)
Inventory investment and GDP characteristics in OECD countries.
International Journal of Production Economics, 118
(1).
pp. 2-9.
DOI 10.1016/j.ijpe.2008.08.004
Chikán, Attila
(2009)
Co-ordination and public administration in a global economy — A Hungarian point of view.
Society and Economy, 31
(1).
pp. 71-92.
DOI 10.1556/SocEc.31.2009.1.5
Demeter, Krisztina
(2009)
Szolgáltatásmenedzsment Magyarországon a termelő- és a szolgáltatóvállalatoknál (Service management at the manufacturing and service companies in Hungary).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40
(2).
pp. 9-22.
DOI 10.14267/VEZTUD.2009.02.02
Dobos, Imre
(2009)
Dinamikus optimalizálás és a Leontief-modell (Dynamic optimization and the Leontief model).
Közgazdasági Szemle, 56
(1).
pp. 84-92.
Gelei, Andrea
(2009)
Hálózat – A globális gazdaság kvázi szervezete (The business network – the quasi organization of the global economy).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40
(1).
pp. 16-33.
DOI 10.14267/VEZTUD.2009.01.02
Gelei, Andrea
(2009)
Szolgáltatások ellátási láncának speciális menedzsment jellemzői = Specialties in managing service supply chains.
Working Paper.
Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Gelei, Andrea, Pálfi, József and Dobos, Imre
(2009)
Hatékonyság növelése tervezéssel - avagy: aggregált tervezés alkalmazása egy magyar vállalatnál = Improving efficiency with production planning - Applying aggregate planning at a Hungarian company.
Szigma, 40
(3-4).
pp. 137-156.
Jenei, István
(2009)
A lean elvek alkalmazása az egészségügyi folyamatok fejlesztésében = Applying lean principles in healthcare process development.
Working Paper.
Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Kiss, János
(2009)
A magyar innovációs rendszer helyzete vállalati nézőpontból.
Working Paper.
Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Kiss, János
(2009)
A magyarországi vállalatok K+F és innovációs teljesítménye = Innovation performance of the Hungarian firms.
Working Paper.
Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Kiss, János
(2009)
The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre.
Working Paper.
Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Tátrai, Tünde
(2009)
Verseny a közbeszerzési piacon.
Közgazdasági Szemle, 56
(9).
pp. 835-848.
This list was generated on Sun Dec 22 01:51:38 2024 UTC.