Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 1995
Number of items: 5. BBauer, András (1995) A márka és a márkaérték elméleti kérdései és gyakorlati feladatai. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 39-42. Berács, József (1995) A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Kara Marketing Tanszékének oktatói és tudományos tevékenységéről: Huszonötéves a marketing oktatás. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 74-76. Berács, József, Hooley, Graham and Kolos, Krisztina (1995) Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 5-11. EEibel, Katalin, Bauer, András and Berács, József (1995) A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 45-53. KKolos, Krisztina and Demeter, Krisztina (1995) Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 12-19. |