Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2003
Number of items: 6. BBauer, András (2003) Fogyasztói érték és vállalati érdek az internet használatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (10). pp. 57-62. Bauer, András (2003) Westel : A magyar mobilkommunikációs piac 1990-1999. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 8-27. Berács, József (2003) Marketing és piaci siker. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (7-8). p. 105. Berács, József (2003) Piacorientáció, érték és a marketing. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (5). pp. 13-25. Berács, József, Hooley, Graham, Sajtos, László and Keszey, Tamara (2003) Marketing-erőforrások koncepcionális megközelítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (2). pp. 2-13. KKeszey, Tamara (2003) Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (11). pp. 32-45. |