Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2007

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | K
Number of items: 6.

A

Agárdi, Irma and Bauer, András (2007) A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi marketing tevékenységére és teljesítményére = Effects of the retail strategic alliances to the retailers' marketing activity and performance. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1). pp. 25-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.01.04

B

Bauer, András, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.05

Berács, József and Malota, Erzsébet (2007) A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (3). pp. 28-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.03.03

K

Keszey, Tamara (2007) A piaci információk szerepe a vezetői döntéshozatalban és a tudásteremtésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 42-58. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.04

Keszey, Tamara (2007) Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing- és értékesítési tevékenységének támogatásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (11). pp. 27-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.11.03

Keszey, Tamara (2007) Hogyan lesz a piackutatásból marketingtudás? Statisztikai Szemle, 85 (4). pp. 332-358.

This list was generated on Mon May 20 01:50:09 2024 UTC.