Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2010
Number of items: 6. CCsepeti, Ádám (2010) A Miles és Snow-féle stratégiatipológia kutatási kérdései (Research issues of Miles and Snow strategic typology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (11). pp. 15-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.11.02 DDörnyei, Krisztina (2010) A csomagoláson található információtartalom újragondolása sokdimenziós skálázással az élelmiszeripar példáján (Rethinking of information content on food packaging using multidimensional scaling). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (12). pp. 57-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.12.05 Dörnyei, Krisztina and Mitev, Ariel Zoltán (2010) Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (4). pp. 55-68. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.04.06 GGyulavári, Tamás (2010) A többcsatornás értékesítési rendszerek kihívásai - az online értékesítési csatorna integrálásának lehetőségei. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest. Gyulavári, Tamás (2010) The effects of experience in loyalty card adoption on the importance of the attributes of loyalty schemes. In: 1st EMAC Regional Conference on Marketing Theory Challenges in Emerging Societies, 2010 szeptember 24-25., Budapest. KKeszey, Tamara (2010) Az információs technológia szerepe a magyar nagyvállalatok marketing tevékenységének támogatásában. Corvinus Marketing Tanulmányok, 1 (1). pp. 15-28. |