Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2014
Number of items: 10. BBerács, József, Hrubos, Ildikó, Kováts, Gergely Ferenc ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1051-8829 and Temesi, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7045-5914 (2014) Magyar felsőoktatás 2013. Stratégiai helyzetértékelés. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . GGyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. . ISBN 978-963-306-312-5 HHorváth, Dóra, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.07 KKeszey, Tamara (2014) Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (3). pp. 39-48. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.03.04 Keszey, Tamara (2014) Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra? Élet és tudomány, 69 (31). pp. 982-984. Keszey, Tamara (2014) How trust affects the use of information obtained through intra- and extraorganizational relationships? In: Paradigm Shifts & Interactions. Proceedings of the 43rd European Marketing Academy Conference (EMAC). European Marketing Academy, pp. 139-146. . ISBN 978-84-370-9453-3 Keszey, Tamara (2014) Marketing-tudás menedzsment a magyar nagyvállalatoknál. Kutatási összefoglaló vállalati szakemberek számára. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék, Budapest. (Unpublished) Keszey, Tamara and Kenesei, Zsófia (2014) An enhanced Servqual approach to measure service quality in higher education. In: Paradigm Shifts & Interactions. EMAC 2014 - European Marketing Academy - 43rd Annual Conference Proceedings. European Marketing Academy, Valencia, Spain, pp. 148-155. . ISBN 978-84-370-9453-3 MMalota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2014) Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (1). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.01.01 NNeulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. DOI 10.1556/SocEc.36.2014.3.4 |