Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2016
Number of items: 9. Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 23-35. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.03 Csutora, Mária and Zsóka, Ágnes (2016) Az értékvezérelt élet szerepe az ökológiai lábnyom csökkentésében. Köz-gazdaság, 11 (4). pp. 49-63. Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2016) The Effect of Relation-Specific Investments in the Supply Chain Triad on Innovation Performance. Management, 11 (2). pp. 123-138. Hubert, Jozsef (2016) Marketingmérés – két eset az on-line marketing világából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 41-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.04 Juhász-Dóra, Katalin and Vajkai, Éva (2016) The Butler wears Prada. A Hungarian case-study based on the analysis of the uniform and hotel industry from the point of sustainability. In: Kodolányi International Research Week- Issues of Social Responsibility, 11-15 April 2016, Budapest, Hungary. Keszey, Tamara and Biemans, Wim (2016) Sales–marketing encroachment effects on innovation. Journal of Business Research, 69 (9). pp. 3698-3706. DOI 10.1016/j.jbusres.2016.03.032 Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2016) Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (12). pp. 83-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.08 Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.07.03 Zsótér, Boglárka, Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102. |