Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2018
Number of items: 11. AAgárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06 BBauer, András (2018) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 2-4. CCsutora, Mária and Harangozó, Gábor and Zsóka, Ágnes and Werthschulte, Madeline and Galarraga, Ibon and Foudi, Sébastien and López, Elena and Chubyk, Andrii and Gonchar, Mykhailo and Magdalinski, Emilie (2018) Synthesis report on the "heating & cooling" case study. Project Report. e-NABLE Hungary, Budapest. Csutora, Mária and Zsóka, Ágnes (2018) Fogyasztás csökkentése a jóllét megőrzése mellett? A gazdasági válság tanulságai fenntarthatósági szempontból. In: Környezet, gazdaság, társadalom. Tanulmányok Kerekes Sándor 70. születésnapja tiszteletére. Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, pp. 93-105. . ISBN 978-615-5599-54-5 GGáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05 HHubert, Jozsef (2018) Corporate self-disclosure in social media. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.11.01 KKenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01 Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (1). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01 Keszey, Tamara (2018) Bizalom és vezetői információfelhasználás: a hatalom moderáló hatása. Statisztikai Szemle, 96 (2). pp. 164-181. DOI https://doi.org/10.20311/stat2018.02.hu0164 SSimay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 11-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02 ZZsóka, Ágnes and Vajkai, Éva (2018) Corporate sustainability reporting: scrutinising the requirements of comparability, transparency and reflection of sustainability performance. Society and Economy, 40 (1). pp. 19-44. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.1.3 |