Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | C | G | H | K | S | Z
Number of items: 10.

A

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06

B

Bauer, András (2018) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 2-4.

C

Csutora, Mária and Zsóka, Ágnes (2018) Fogyasztás csökkentése a jóllét megőrzése mellett? A gazdasági válság tanulságai fenntarthatósági szempontból. In: Környezet, gazdaság, társadalom. Tanulmányok Kerekes Sándor 70. születésnapja tiszteletére. Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, pp. 93-105. . ISBN 978-615-5599-54-5

G

Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05

H

Hubert, Jozsef (2018) Corporate self-disclosure in social media. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.11.01

K

Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (1). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01

Keszey, Tamara (2018) Bizalom és vezetői információfelhasználás: a hatalom moderáló hatása. Statisztikai Szemle, 96 (2). pp. 164-181. DOI https://doi.org/10.20311/stat2018.02.hu0164

S

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 11-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02

Z

Zsóka, Ágnes and Vajkai, Éva (2018) Corporate sustainability reporting: scrutinising the requirements of comparability, transparency and reflection of sustainability performance. Society and Economy, 40 (1). pp. 19-44. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.1.3

This list was generated on Mon May 20 01:50:08 2024 UTC.