Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications" and Year is 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 18.

Article

Csordás, Tamás (2018) Márkák és mémek - egy bonyolult kapcsolat érzelemrajza. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 31-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.04

Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Horváth, Daniella and Lachin, Namaz (2018) Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 67-77. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.08

Horváth, Dóra, Móricz, Péter and Szabó, Zsolt Roland (2018) Üzletimodell-innováció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (6). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.06.01

Varga, Ákos and Panyi, Krisztina (2018) Híres leszek! - a magyar YouTube piac influencer központú vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 24-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.03

Book Section

Cosovan, Attila, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 121-129. . ISBN 978-963-503-751-3

Csordás, Tamás and Ruha, Brigitta (2018) Social media activities of small and medium-sized enterprises – Study of a meme portal that became a brand. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 47-58. . ISBN 978-963-503-751-3

Gálik, Mihály (2018) „Emitt a gépek s számok titkai!”– Töprengések a hírmédiában megjelenő kommunikációs buborékról. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-16. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth, Daniella Dominika (2018) Design és Oktatás: Egy kreatívan irányított kapcsolatteremtés. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 115-120. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth, Dóra (2018) Tánc. Reklám. Szándék. Közlés. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 101-114. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. In: The 21st dmi: Academic Design Management Conference Proceeding. Design Management Institute, Boston, MA 02111, USA, pp. 653-662. .

Markos-Kujbus, Éva and Buzás, Janka (2018) „Valaki mondja meg, kinek kell hinnem…” – A youtuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 17-28. . ISBN 978-963-503-751-3

Markos-Kujbus, Éva and Csordás, Tamás (2018) „Semmi tárgyilagosat nem írt, olyan, mint hogyha nem is járt volna ott” – Online felhasználói értékelések és egy fókuszcsoportos kutatás tanulságai. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 83-100. . ISBN 978-963-503-751-3

Simay, Attila Endre (2018) Halhatatlan ördög vagy halandó marketing? - Online tűzvihar a Diablo Immortal bejelentésekor – Esettanulmány. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 67-74. . ISBN 978-963-503-751-3

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobile social commerce solutions – An exploratory study about consumer behavior in a Hungarian context. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 59-66. . ISBN 978-963-503-751-3

Varga, Ákos (2018) Fogyasztói neurotudomány, neuromarketing és egyéb boszorkányságok. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 75-82. . ISBN 978-963-503-751-3

Varga, Ákos and Belényi, Tímea (2018) Az Airbnb megosztáson alapuló szállásközvetítő oldal által nyújtott pozitív szolgáltatásélmény, s a használatára ösztönző fogyasztói motivációk feltárása. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 29-38. . ISBN 978-963-503-751-3

Ásványi, Katalin and Kiss, Dominika (2018) A vállalati társadalmi felelősségvállalás oktatásának hatása az egyetemi hallgatókra. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 39-46. . ISBN 978-963-503-751-3

Book

Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2018) MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-751-3

This list was generated on Mon Dec 23 01:51:09 2024 UTC.