Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour" and Year is 2005
Number of items: 3. Hofmeister Tóth, Ágnes, Kainzbauer, Astrid, Brück, Frank and Neulinger, Ágnes (2005) Kulturális értékek, kulturális dimenziók és kulturális standardok : Empirikus vizsgálat a bécsi és a budapesti menedzserek körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (2). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.02.01 Hofmeister Tóth, Ágnes and Simányi, Léna (2005) Kultúraközi összehasonlító értékkutatás a becsületességről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (10). pp. 17-24. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.10.02 Mandják, Tibor (2005) Marketing-szemléletmód és az üzleti kapcsolatok (Marketing-outlook and business relations). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (5). pp. 14-24. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.05.03 |