Number of items: 6.
Article
Kopfer-Rácz, Kinga, Hofmeister Tóth, Ágnes and Sas, Dóra
(2013)
A hazai kis- és közepes vállalatok szociokulturális beállítódása a hofstede-dimenziók mentén = The socio-cultural attitudes of the Hungarianc small and medium enterprises along the Hofstede dimensions.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44
(10).
pp. 2-11.
DOI 10.14267/VEZTUD.2013.10.01
Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka
(2013)
A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44
(9).
pp. 22-34.
DOI 10.14267/VEZTUD.2013.09.02
Neumann Bódi, Edit
(2013)
Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon (Analyzing the impact of the customer acquisition mode to the customer satisfaction and loyalty on the corporate market – assessing the effect of recommendation with applying structural equation modelling).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44
(4).
pp. 29-44.
DOI 10.14267/VEZTUD.2013.04.03
Piricz, Noémi, Hong, Seock-Jin and Mandják, Tibor
(2013)
A tranzakciós költségek elmélete és a társadalmi csereelmélet hatásai a bizalomra az ellátási láncban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44
(12).
pp. 2-13.
DOI 10.14267/VEZTUD.2013.12.01
Somogyi, Ildikó
(2013)
Az online fogyasztói elégedettségmérés hatása a vállalatok versenyképességére (Effect of the online-customer satisfaction’s measurement to the corporate’s competitiveness).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44
(3).
pp. 49-60.
DOI 10.14267/VEZTUD.2013.03.05
Book Section
Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás
(2013)
KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában.
In:
Kiterjesztett marketing.
Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, p. 13.
. ISBN 9789637159329
This list was generated on Fri Nov 22 01:51:38 2024 UTC.