Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour" and Year is 2014
Number of items: 7. CCsordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.04 Csordás, Tamás, Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71. GGáti, Mirkó (2014) A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? In: "Marketing megújulás". SZTE GTK, Szeged, pp. 1-11. . ISBN 978-963-306-312-5 JJenes, Barbara (2014) Az országimázs és országmárka mérése a településmarketingben. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 47-54. . ISBN 978-963-503-564-6 KKöves, Alexandra and Mandják, Tibor (2014) Úton egy fenntartható gazdasági paradigma felé – A komplexitás befogadása a hálózati elméleteken keresztül (Towards a sustainable economic paradigm – Acceptance of the complexity through network theories). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 69-75. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.07.06 MMalota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2014) Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (1). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.01.01 NNeulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. DOI 10.1556/SocEc.36.2014.3.4 |