Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Tourism" and Year is 2019
Number of items: 4. Dobos, Imre, Michalkó, Gábor, Nováky, Erzsébet and Sasvári, Péter László (2019) A Statisztikai Szemle habitus-metria diskurzusára alapozott szcenárió. Statisztikai Szemle, 97 (10). pp. 972-980. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.10.hu0972 Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina, Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2019) Idősödő társadalmak mint a társadalmi innováció motorjai. Magyar Tudomány, 180 (7). pp. 1017-1024. DOI https://doi.org/10.1556/2065.180.2019.7.9 Michalkó, Gábor (2019) A turizmus helyzete a hazai tudományos utánpótlás-nevelés tükrében: vissza - és előretekintés ---- Position of the tourism in the mirror of the phd training in Hungary: looking back and ahead. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (10). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.01 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2019) Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában. In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája. Pannon Egyetem, Veszprém, pp. 242-252. . ISBN 9786150058603 |