Items where Division is "Institute of Marketing and Communication Sciences" and Year is 2016
Number of items: 2. Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403, Alt, Mónika-Anetta and Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2016) A nemzetközi diverzifikáció hatása az európai kiskereskedelmi vállalatok innovációs tevékenységére és teljesítményére. In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 562-569. . ISBN 978 963 4728 50 4 Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2016) A magyar malomipar piacszerkezetének modellezése. In: Verseny és szabályozás, 2016. MTA KRTK KTI, Budapest, pp. 67-93. . |