Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Institute of Marketing and Communication Sciences" and Year is 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: B
Number of items: 3.

B

Bayramov, Elimdar and Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 (2018) Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása konfliktusövezetekben: elméleti keretmodell. Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 14-22. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n4.2

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2018) Milyen tényezők határozzák meg az adók és támogatások megjelenését a fogyasztói árakban? In: Verseny és szabályozás 2017. Verseny és Szabályozás . MTA KRTK KTI, Budapest, pp. 93-114. .

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2018) The Impact of Retail Regulations on Consumer Prices. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. Oeconomia Publishing House, Prague, p. 36. . ISBN 9788024522791

This list was generated on Mon May 20 01:50:31 2024 UTC.