Items where Division is "Institute of Marketing and Communication Sciences" and Year is 2018
Jump to: B Number of items: 3. BBayramov, Elimdar and Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 (2018) Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása konfliktusövezetekben: elméleti keretmodell. Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 14-22. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n4.2 Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2018) Milyen tényezők határozzák meg az adók és támogatások megjelenését a fogyasztói árakban? In: Verseny és szabályozás 2017. Verseny és Szabályozás . MTA KRTK KTI, Budapest, pp. 93-114. . Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2018) The Impact of Retail Regulations on Consumer Prices. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. Oeconomia Publishing House, Prague, p. 36. . ISBN 9788024522791 |