Number of items: 3.
K
Krátki, Noémi
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1501-2886 and Szabó, Zsolt Roland
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7961-1298
(2018)
Social Value Creation and Impact Measurement - What Do They Mean Exactly?
Theory, Methodology, Practice Review of Business and Management, 14
(1).
pp. 15-25.
DOI https://doi.org/10.18096/TMP.2018.01.02
W
Wieszt, Attila
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2956-1904 and Drótos, György
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0252-0061
(2018)
Családi vállalkozások Magyarországon.
In:
Társadalmi Riport 2018.
Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt; TÁRKI, Budapest, pp. 233-247.
.
DOI 10.61501/TRIP.2018.13
Y
Yousef, Katul
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7507-2226
(2018)
Multinacionális vállalatok regionális stratégiaalkotása : a muzulmán országok esete.
Munkaügyi Szemle Online, 61
(5).
pp. 32-35.
This list was generated on Sun Feb 23 01:51:51 2025 UTC.