Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media" and Year is 2014

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 3.

Bohl, Patrick (2014) The impact of airport shopping environments and dwell time on consumer spending. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (11). pp. 11-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.11.02

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Zátori, Anita (2014) Az élménymenedzsment koncepcionális alapjai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (9). pp. 57-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.09.06

This list was generated on Fri Nov 22 01:51:36 2024 UTC.